Jakie procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych warto zaimplementować i uczyć w obiekcie? i zapewnienie bezpieczeństwa w obiektach handlowych, biurowych i usługowych. Wszyscy korzystamy z obiektów użyteczności publicznej. Pracujemy w nich, uczymy się, robimy zakupy oznacza to załatwiamy sprawy urzędowe. Zapewnienie bezpieczeństwa jest zadaniem trudnym z przynajmniej kilku powodów. Wystarczy wspomnieć o chociażby o tym, że są to miejsca, w jakich zazwyczaj funkcjonuje wiele firm i instytucji, w których to przebywa na co dzień wiele osób i do których to dostęp bywa tylko w niewielkim stopniu ograniczony. Jakiekolwiek przerwy w funkcjonowaniu obiektu będące skutkiem wystąpienia sytuacji kryzysowych powodują zazwyczaj zakłócenie realizowanych tam procesów, poważne straty finansowe, jakim sposobem również pogarszają wizerunek organizacji. W najgorszych scenariuszach zagrożone jest zdrowie i życie przebywających tam osób. Celem jest przygotowanie osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo obiektów użyteczności publicznej do prawidłowego wypełniania swojej roli. Jego uczestnikom przybliżone zostaną wymagania i obowiązki właściciela, zarządcy i użytkownika obiektu wynikające z wiążących kodeksów prawa również warunków ubezpieczycieli. W trakcie omówione zostaną najczęstsze problemy i wyzwania występujące w kontekście zapobiegania i reagowania podczas sytuacji kryzysowych. Wartością tego i zarazem korzyścią dla uczestników jest również możliwość poznania najnowszych standardów i dobrych praktyk dotyczących bezpieczeństwa obiektów, obszarów i terenów. Strona www jest do właścicieli i zarządców nieruchomości, najemców i użytkowników, przedsiębiorców, firm ochrony osób i mienia, Policji i straży miejskich, jak także przedstawicieli pozostałych instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i porządek publiczny. Ocena poziomu bezpieczeństwa obiektów użyteczności publicznej w Polsce. Dlaczego w dodatku doszło? Jak można było temu zapobiec? Omówienie wybranych studiów przypadku. Bezpieczeństwo obiektu – odpowiedzialność właściciela, zarządcy oznacza to użytkownika? Czy wszystkie obiekty są takie same? Czyli parę słów o identyfikacji zagrożeń i ocenie ryzyka. System bezpieczeństwa obiektu (technika – czy split payment zastąpi odwrotne obciążenie ludzie – procedury). W w jakich branżach split payment poszukiwaniu złotego środka. Jakie uprawnienia i obowiązki posiadają pracownicy ochrony fizycznej? Na co zwrócić uwagę w pracy firmy ochrony osób i mienia? Kontrola dostępu i obserwacja wizyjny. Jak stosować systemy alarmowe w czasach RODO? Współpraca z administracją lokalną oraz służbami bezpieczeństwa i porządku publicznego (Policja, straż gminna). Jakie procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych warto wdrożyć i trenować w obiekcie? Rekomendowane standardy i dobre praktyki.